søndag den 8. december 2013

Bonnie Hunters Celtic Solstice - 2. clue - Chevrons

Begyndte at sy the Chevrons i går, og det blev også til nogel Frogripps, men det er sjovt og jeg lærer en hel masse af dette Mystery.

Jeg må prøve at blive færdig med hvert clue, før næste clue udgives, fordi jeg bliver ikke hjemme i 2 uger - og da bliver der ikke syet - og 3 clues at sy, da jeg kommer hjem igen :)

Vi skal nemlig til Israel i julen og nytåret :) Det bliver spændende at besøge det hellig land, og se hvor vores frelser blev født og levede sit liv. Og hvor han gav sit liv for vores synders forladelse - tak gode Gud, at Jesus er opstået :)

Så bliver der tegnet diagonale linjer på de gule og de neutrale
Min første Chevron :)
De første 9 Chevrons 
Også de første 9 :)



Ingen kommentarer:

Send en kommentar